Karjera

Skelbimas atnaujintas 2025-03-25

Sparčiai diegiame inovacijas, robotizuojame įmonės apskaitą ir ieškome VYR. BUHALTERIO (-ĖS), galinčio ir norinčio prisijungti prie ateities buhalterijos jau šiandien! 😎

Darbų organizavimas:

  • Dirbame mažose komandose – sudarytose iš apskaitininko, buhalterio ir vyr. buhalterio;
  • Kiekvienas darbuotojas turi aiškiai apibrėžtas pareigas ir funkcijas;
  • Visos įmonės yra mažos ir labai mažos;
  • Visų įmonių buhalterinė apskaita vedama tik nuo pirmo bankinio išrašo, todėl nėra praeities likučių;
  • Visų įmonių buhalterinė apskaita vedama pagal vieną standartą, kurio procesai aprašyti ir išgryninti;
  • Visi klientai, kurie neteikia dokumentų, nebendrauja ar neatskleidžia informacijos, yra pikti, nervingi – šalinami iš sistemos.

Darbo pobūdis:

  • Darbas su analogų neturinčia, išskirtinai mūsų įmonei sukurta buhalterine programa DIONE, kurioje daugumą procesų automatizuoti, o darbus galima atlikti vieno mygtuko paspaudimu;
  • Apskaitos vedimas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms visiškai nenaudojant popieriaus;
  • Savo komandos (3 žmonių) darbo koordinavimas;
  • Finansinės atskaitomybės sudarymas (Balansas, Pelno/nuostolio ataskaita);
  • Mokestinių bei statistinių ataskaitų bei teikimas (VMI, SODRA, statistikos departamentas);
  • DU skaičiavimas;
  • Savalaikės ir tikslios buhalterinės apskaitos užtikrinimas.

Automatizuoti procesai – DIONE:

  • Banko išrašai kiekvieną rytą automatiškai įsikelia patys, banko mokesčiai susiregistruoja patys;
  • Pirminiai dokumentai jau suskaitmenizuoti ir užregistruoti į apskaitą;
  • El. laiškai klientams susikuria patys pagal šablonus iš sistemos;
  • Sutartys susikuria pačios pagal šablonus iš sistemos;
  • Personalo dokumentai susiformuoja patys iš sistemos;
  • Klientai dokumentus pasirašo mobiliu parašu, todėl jie automatiškai išsisaugo sistemoje prie darbuotojo ar įmonės kortelės;
  • Skolų suderinimo aktai siunčiasi automatiškai, kiekvieną ketvirtį, jeigu praeitas ketvirtis uždarytas;
  • Prie kiekvieno įrašo apskaitoje matosi priminis (atsiųstas/įkeltas) dokumentas;
  • Aiškiai matosi, koks dokumentas su kokio mokėjimu sudengtas ir pagal kokius mokėjimus trūksta dokumento;
  • i.SAF kryžminio sutikrinimo rezultatai importuojasi automatiškai;
  • Klientų numeriai automatiškai įsikelia į telefoną, todėl visada matosi kuris klientas skambina.

Reikalavimai darbuotojui:

  • Galimybė dirbti pilnu etatu;
  • Galimybė dirbti ofise Žirmūnų g. 139, Vilniuje arba Kosmonautų g. 15, Jonavoje;
  • Imlumas naujai informacijai;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Motyvacija tobulinti procesus, siekti efektyvumo.

Įmonė siūlo:

  • Protingą darbo krūvį;
  • Skatinančius tobulėti vadovus, stiprią ir iniciatyvią komandą;
  • Reguliariai kylantį atlyginimą, galimybę užsidirbti papildomai;
  • Galimybę kartą per savaitę dirbti iš namų;
  • Puikias darbo sąlygas moderniame įmonės biure;
  • Galimybę prisidėti prie įmonės procesų tobulinimo, kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, neribotą profesinį augimą ir tobulėjimo galimybes;
  • Analogų neturinčias, išskirtinai mūsų įmonei sukurtas, informacines sistemas ir programuotojus, gebančius patobulinti sistemas ir išspręsti problemas per kelias valandas.

Atlyginimas:

Nuo 2000 iki 3300€ neatskaičius mokesčių.

Nelaukite! Jei jaučiate, kad esate būtent ta (-s), kurios (-io) mes ieškome – siųskite CV el. paštu info@higsobozonas.lt👋