Skelbimas atnaujintas 2025-03-25
Sparčiai diegiame inovacijas, robotizuojame įmonės apskaitą ir ieškome VYR. BUHALTERIO (-ĖS), galinčio ir norinčio prisijungti prie ateities buhalterijos jau šiandien! 😎
Darbų organizavimas:
- Dirbame mažose komandose – sudarytose iš apskaitininko, buhalterio ir vyr. buhalterio;
- Kiekvienas darbuotojas turi aiškiai apibrėžtas pareigas ir funkcijas;
- Visos įmonės yra mažos ir labai mažos;
- Visų įmonių buhalterinė apskaita vedama tik nuo pirmo bankinio išrašo, todėl nėra praeities likučių;
- Visų įmonių buhalterinė apskaita vedama pagal vieną standartą, kurio procesai aprašyti ir išgryninti;
- Visi klientai, kurie neteikia dokumentų, nebendrauja ar neatskleidžia informacijos, yra pikti, nervingi – šalinami iš sistemos.
Darbo pobūdis:
- Darbas su analogų neturinčia, išskirtinai mūsų įmonei sukurta buhalterine programa DIONE, kurioje daugumą procesų automatizuoti, o darbus galima atlikti vieno mygtuko paspaudimu;
- Apskaitos vedimas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms visiškai nenaudojant popieriaus;
- Savo komandos (3 žmonių) darbo koordinavimas;
- Finansinės atskaitomybės sudarymas (Balansas, Pelno/nuostolio ataskaita);
- Mokestinių bei statistinių ataskaitų bei teikimas (VMI, SODRA, statistikos departamentas);
- DU skaičiavimas;
- Savalaikės ir tikslios buhalterinės apskaitos užtikrinimas.
Automatizuoti procesai – DIONE:
- Banko išrašai kiekvieną rytą automatiškai įsikelia patys, banko mokesčiai susiregistruoja patys;
- Pirminiai dokumentai jau suskaitmenizuoti ir užregistruoti į apskaitą;
- El. laiškai klientams susikuria patys pagal šablonus iš sistemos;
- Sutartys susikuria pačios pagal šablonus iš sistemos;
- Personalo dokumentai susiformuoja patys iš sistemos;
- Klientai dokumentus pasirašo mobiliu parašu, todėl jie automatiškai išsisaugo sistemoje prie darbuotojo ar įmonės kortelės;
- Skolų suderinimo aktai siunčiasi automatiškai, kiekvieną ketvirtį, jeigu praeitas ketvirtis uždarytas;
- Prie kiekvieno įrašo apskaitoje matosi priminis (atsiųstas/įkeltas) dokumentas;
- Aiškiai matosi, koks dokumentas su kokio mokėjimu sudengtas ir pagal kokius mokėjimus trūksta dokumento;
- i.SAF kryžminio sutikrinimo rezultatai importuojasi automatiškai;
- Klientų numeriai automatiškai įsikelia į telefoną, todėl visada matosi kuris klientas skambina.
Reikalavimai darbuotojui:
- Galimybė dirbti pilnu etatu;
- Galimybė dirbti ofise Žirmūnų g. 139, Vilniuje arba Kosmonautų g. 15, Jonavoje;
- Imlumas naujai informacijai;
- Puikios lietuvių kalbos žinios žodžiu ir raštu;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Motyvacija tobulinti procesus, siekti efektyvumo.
Įmonė siūlo:
- Protingą darbo krūvį;
- Skatinančius tobulėti vadovus, stiprią ir iniciatyvią komandą;
- Reguliariai kylantį atlyginimą, galimybę užsidirbti papildomai;
- Galimybę kartą per savaitę dirbti iš namų;
- Puikias darbo sąlygas moderniame įmonės biure;
- Galimybę prisidėti prie įmonės procesų tobulinimo, kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, neribotą profesinį augimą ir tobulėjimo galimybes;
- Analogų neturinčias, išskirtinai mūsų įmonei sukurtas, informacines sistemas ir programuotojus, gebančius patobulinti sistemas ir išspręsti problemas per kelias valandas.
Atlyginimas:
Nuo 2000 iki 3300€ neatskaičius mokesčių.
Nelaukite! Jei jaučiate, kad esate būtent ta (-s), kurios (-io) mes ieškome – siųskite CV el. paštu info@higsobozonas.lt👋